Motivi è evitendu metudi di macchie di ruggine nantu à i magneti forti di neodimiu di ferru di boru

Dopu un periudu di tempu, u neodimiu di ferru boru forte magnetu forte magneticu apparirà bianchi latte o altre macchie di culore nantu à a superficia, è si svilupperà gradualmente in spots di ruggine.In generale, in cundizioni normali di forti magneti magnetichi forti di neodimiu di ferru di boru, i magneti electroplated seranu rivestiti per fà li menu propensi à i punti di ruggine.I mutivi per l'occurrence di macchie di ruggine sò generalmente i seguenti motivi:

1. U neodymium ferru boru forti magnetichi è putenti magnetichi sò cullucatu in lochi umidi è friddi, induve a ventilazione internu ùn hè micca assai bona, è a differenza di temperatura cambia.

2. Prima di l'electroplating, u neodimiu di ferru boru magnetu forte forza magnetichi deve esse rivestitu senza pulizziari e macchie nantu à a superficia di u magnetu.

3. U tempu d'electroplating di u neodymium ferru boru forte magnetu forte magnetichi hè insufficiente o ci hè un prublema in u prucessu di pruduzzioni.

4. L'ossidazione di l'aria di u magnetu causata da danni à u sigillo di imballaggio di u neodimiu di ferru di boru magnetu forte magneticu forte.

I prudutti di galvanizazione qualificati di neodimiu di ferru boru magneti forti magnetichi forti, in tutte e cundizioni normali, ùn deve esse micca macchie di ruggine nantu à a superficia di rivestimentu electroplated di u magnete.I seguenti metudi d'almacenamiento deve esse evitati per u neodimiu ferru boru forte magnetu magneticu forte.

In i zoni cù umidità eccessiva è friddu è poca ventilazione interna;quandu a differenza di temperatura cambia assai, ancu u almacenamentu à longu andà di i prudutti chì anu passatu a prova di spray di sal in ambienti duri hè prubabile di causà spots di ruggine.Quandu i prudutti di l'electroplating sò almacenati in un ambiente naturali duru, a capa di dermis reagisce ancu più cù l'acqua condensata, chì pruvucarà u ligame trà a capa di dermis è u revestimentu per diminuisce.S'ellu hè più seriu, hà da cuntinuà à causà delaminazione parziale di u sustrato, chì di sicuru sbuchjarà.I prudutti di l'electroplating ùn deve esse posti in spazii cù alta umidità ambientale per un bellu pezzu, è deve esse posti in spazii ombreggiati è secchi.


Tempu di pubblicazione: 14-10-2021