Cosa hè NdFeB stampatu à iniezione?

Cosa hè NdFeB stampatu à iniezione?

Bastamente, u magnetu NdFeB stampatu à iniezione hè un novu tipu di materiale compostu fattu di polvere magnetica NdFeB è plastica (nylon, PPS, etc.) materiali polimeri attraversu un prucessu speciale.Attraversu u prucessu di stampatura à iniezione, hè preparatu un magnetu cù l'altu rendimentu di u boru di ferru di neodimiu è l'alta efficienza è l'alta precisione di l'injection.I novi materiali è l'artigianalità unica li dannu alcune caratteristiche uniche:

1. Hà a rigidità è l'elasticità, è pò esse trasfurmatu in anelli di pareti sottili, bastoni, fogli è diverse forme speciale è cumplesse (cum'è passi, grooves damping, buchi, pins di posizionamentu, etc.), è pò esse fattu in forma. picculi mumenti estremi è poli magneticu multiplici.

2. I magneti è altri inserzioni metalliche (ingranaggi, viti, buchi speciali, etc.) ponu esse furmati in un tempu, è i cracke è i fratture ùn sò micca faciuli di fà.

3. U magnetu ùn hà micca bisognu di machining cum'è u taglio, u rendiment di u produttu hè altu, a precisione di tolleranza dopu à u molding hè alta, è a superficia hè liscia.

4. L'usu di i prudutti di plastica rende u pruduttu più diluente è più ligeru;u mumentu di inerzia di u mutore è u currente di partenza sò più chjuchi.

5. U materiale di polimeru plasticu copre in modu efficace a polvera magnetica, chì face l'effettu anti-corrosione magnetu megliu.

6. U prucessu unicu di iniezione di furmà migliurà l'uniformità interna di u magnetu, è l'uniformità di u campu magneticu nantu à a superficia di u magnetu hè megliu.

Induve sò usati l'anelli magnetichi NdFeB stampati in iniezione?

Hè utilizatu in filtri d'oliu di direzzione di l'automobile, principarmenti utilizati in l'equipaggiu d'automatizazione, sensori, muturi DC magnet permanente, ventilatori assiali, motori spindle di discu duru HDD, mutori di climatizazione inverter, mutori di strumenti è altri campi.

PS: I vantaghji di i magneti NdFeB stampati in iniezione sò una precisione dimensionale elevata, pò esse integrata cù altre parti, è costuali, ma u revestimentu di a superficia NdFeB stampata in iniezione o l'electroplating hà una bassa resistenza à a corrosione.


Tempu di pubblicazione: 14-10-2021